SOSİAL VƏ XÜSUSİ FƏNNLƏR KAFEDRASI
Alıcanov Mayıl Sədyar oğlu
tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent, kafedra müdiri
Cavadova Zərifə Şamil qızı
tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Əkbəri Təranə Mayıl qızı
biologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim
Mikayılov Şasəddin Sabir oğlu
fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim
Lazımov Xudaverdi Bəşir oğlu
iqtisadiyyat üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim
Məmmədov Fəxrəddin Emin oğlu
baş müəllim
Abdullayev Babək Əlisöhbət oğlu
müəllim
Hüseynov Şahin Şahnəsib oğlu
müəllim
Cəbrayılov Sahib İmran oğlu
müəllim
Həmidova Zərifə Mahmud qızı
müəllim
Qasımova Yaqut Qulu qızı
müəllim
Dəmirova Zahirə Ağadəmir qızı
müəllim
Mürşüdova Gilas Sirac qızı
müəllim
Cəbrayılova Süsən Eyvaz qızı
müəllim
NİSƏ SEYİDOVA
LABORANT
KAFEDRANIN TARİXİ:
İlk olaraq kafedra Humanitar və xüsusi fənlər kafedrası adı ilə 2012-ci ilin sentyabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. Həmin ildən kafedraya dosent Mayıl Sədyar oğlu Alıcanov rəhbərlik edir.
ADPU-nun Şamaxı filialının 23.11.2018-ci il tarixində təsdiq edilmiş yeni strukturuna müvafiq olaraq 2019-cu ilin yanvar ayının 3-dən kafedra İctimai elmlər və xüsusi fənlər kafedrası adlanmışdır.
2020/2021-ci tədris ilindən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin 23.01.2020-ci il tarixli 3/10 nömrəli əmrinə əsasən kafedranın adı dəyişilərək Sosial və pedaqoji elmlər kafedrası adlandırılmışdır.
Kafedrada aparılan elmi-tədqiqat işləri əsasən tətbiqi xarakter daşıyır. Elmi fəaliyyət professor-müəllim heyətinin işinin tərkib hissəsidir. Filialda elmi-tədqiqat işlərinin aparılması və təşkili qaydaları onun nizamnaməsi ilə müəyyənləşdirilir.
MİSSİYAMIZ:
Sosial və pedaqoji elmlər kafedrası olaraq missiyamız tələbələrimizə pedaqoji sahədə ən yaxşı təhsil və ən müasir bilikləri vermək, məzunlarımızın həm ölkə daxilində, həm də beynəlxalq səviyyədə olan karyera imkanlarından faydalanmaları üçün lazımi bilik və qabiliyyətlər əldə etmələrini təmin etmək və rəqabətə davamlı təhsil bazası yaratmaqdır.
SOSİAL VƏ XÜSUSİ FƏNNLƏR KAFEDRASININ TƏRKİBİ:
- Alıcanov Mayıl Sədyar oğlu – tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent, kafedra müdiri
- Cavadova Zərifə Şamil qızı – tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Əkbəri Təranə Mayıl qızı – biologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim
- Mikayılov Şasəddin Sabir oğlu – fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim
- Lazımov Xudaverdi Bəşir oğlu – iqtisadiyyat üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim
- Məmmədov Fəxrəddin Emin oğlu – baş müəllim
- Abdullayev Babək Əlisöhbət oğlu – baş müəllim
- Hüseynov Şahin Şahnəsib oğlu – müəllim
- Cəbrayılov Sahib İmran oğlu – müəllim
- Qasımova Yaqut Qulu qızı – müəllim
- Həmidova Zərifə Mahmud qızı – müəllim
- Dəmirova Zahirə Ağadəmir qızı – müəllim
- Mürşüdova Gilas Sirac qızı – müəllim
- Seyidova Nisə Elman qızı – laborant
Tədrisin keyfiyyətinin artırılması məqsədilə ölkənin digər nüfuzlu ali təhsil müəssisələrindən kafedraya yüksək elmi potensiala malik aşağıda adları göstərilmiş müəllim heyəti dəvət edilmişdir:
- Əzizov Qulam Qəribəli oğlu- psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Hüseynov Elmar Afis oğlu- psixologiya üzrə elmlər doktoru, professor
- Əliyeva Leyla Xudadat qızı- pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru
- Yaqubov Yaqub Arif oğlu- siyasi elmlər üzrə fəlsəfə doktoru
- Qənbərova Səadət Çingiz qızı- müəllim
İXTİSASLAR ÜZRƏ TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
İBTİDAİ SİNİF MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI ÜZRƏ:
- Multukulturalizmə giriş
- Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası
- Təhsilin fəlsəfəsi
- Psixologiya
- Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım
- Multikulturalizm
- Ümumi pedaqogika
- İbtidai təhsilin pedaqogikası
- İbtidai təhsilin kurikulumu
- Tibbi biliklərin əsasları
- Musiqi və onun tədrisi metodikası
- Təsviri sənət və onun tədrisi metodikası
- Sosial pedaqogika
- Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası
- Fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası
- Texnologiya və onun tədrisi metodikası
AZƏRBAYCAN DİLİ VƏ ƏDƏBİYYAT MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI ÜZRƏ
- Psixologiya
- Fəlsəfə
- Pedaqogika
- Multikulturalizmə giriş
TARİX VƏ COĞRAFİYA MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI ÜZRƏ
- Qədim dünya tarixi
- Arxeologiya və etnoqrafiyanın əsasları
- Kartoqrafiya
- Fiziki coğrafiyanın əsasları
- Orta əsrlər tarixi
- Osmanlı tarixi
- Hidrologiya
- İiqlimşünaslıq
- Azərbaycan tarixi-1
- Orta əsrlər tarixi
- Tarixə köməkçi fənlər
- Geodeziya, topoqrafiyanın əsasları və kartoqrafiya
- Geologiya
- Müliki müdafiə və TBƏ-2
- Azərbaycan tarixi-2
- Türk xalqlarının tarixi-1
- Geomorfologiya
- Azərbaycanın fiziki coğrafiyası
- Fəlsəfə
- Azərbaycan tarixi-3
- Türk xalqlarının tarixi-2
- Qafqaz xalqları tarixi
- Azərbaycanın iqtisadi coğrafiyası
- Torpaq coğrafiyası torpaqşünaslığın əsasları ilə
- Şərqi Avropa xalqları tarixi
- Asiya və Afrika ölkələri tarixi
- Materik və okeanların fiziki coğrafiyası-1
- Landşaftşünaslıq
- Biocoğrafiya
- Yeni tarix
- Materik və okeanların fiziki coğrafiyası-2
- Əhali cografiyası
- Müasir beynəlxalq münasıbətlər və Azərbaycanın xarıcı siyasəti
- Xəzərin coğrafiyası
- Müasir tarix
- Dünyanın iqtisadi və sosial coğrafiyası – 1
- Ekologiya və təbiətin mühafizəsi
- Azərbaycanın mədəniyyət tarixi
- Türk xalqlarının sovet dövrü tarixi
- Tarixin tədrisi metodikası
- Coğrafiyanın tədrisi metodikası
- Dünyanın iqtisadi və sosial coğrafiyası – 2
- Qafqazda ermənilərin məsgunlaşması
- Toponomika
- Ümumtəhsil kurikulumunun əsasları
RİYAZİYYAT VƏ İNFORMATİKA MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI ÜZRƏ
- Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım
- Multikulturalizmə giriş
- Pedaqogika
- Azərbaycan tarixi
- Fəlsəfə
- Müliki müdafiə və TBƏ-1
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏLİM VƏ TƏRBİYƏ MÜƏLLİMLİYİ İXTİSASI ÜZRƏ
- Azərbaycan tarixi
- Psixologiya
- Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası
- Multikulturalizmə giriş
- Uşaq psixologiyası
- Pedaqogika
- Mülkü müdafiə və ilkin tibbi yardım
- Məktəbəqədər pedaqogika
- İnkuliziv təhsil
- Pedaqoji psixologiya
- Sosial pedaqogika
- Tərbiyəçi-müəllimin pedaqoji ustalığı
- Məktəbəqədər təhsildə müasir pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqların mədəni-asudə vaxtının təşkili
- Tərbiyə işinin təşkili metodikası
- İqtisadiyyat
- Təsviri sənət və onun tədrisi metodikası
- Məktəb təliminə hazırlığın əsasları
- Etnopedaqogika
- Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə rəhbərlik
- Musiqi və onun tədrisi metodikası
- Texnologiya və onun tədrisi metodikası
- Uşaq baxçasinda fiziki tərbiyə
- Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası.