PEDAQOGİKA VƏ PSİXOLOGİYA KAFEDRASI

 

Məlik Şixbala oğlu Məlikov

pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, kafedra müdiri, baş müəllim

Şəlalə Seyidova İltizam qızı

Baş müəllim

Bağırova Tahirə Bəkir qızı

Baş müəllim

ABDULLAYEVA SƏMƏNGÜL TACƏDDİN QIZI

MÜƏLLİM

Maçanova Cəvahir İsaxan qızı

müəllim

Bayramov Mətləb Bəşir oğlu

müəllim

Allahverdiyeva Leyla Səbuhi qızı

laborant

Əfəndiyeva Teybə Aslan qızı

müəllim

1.Kafedranın tarixi

“Pedaqogika və psixologiya” kafedrası 2023-cü ildən fəaliyyətə başlamışdır, kafedraya p.f.ü.d. M.Ş.Məlikov rəhbərlik edir.

2.Kafedra haqqında ümumi məlumat

         “Pedaqogika və Psixologiya” kafedrası  gənc kafedradır. “Pedaqogika və Psixologiya”   ali təhsil bakalavriat pilləsində “İbtidai sinif müəllimliyi” və “Məktəbəqədər  təlim və tərbiyə”, “ Təhsildə sosial psixoloji xidmət”,“istiqaməti üzrə əsas aparıcı kafedradır.

Kafedra, müasir  təhsil sisteminin tələblərinə uyğun olan yüksək ixtisaslı mütəxəssislərin  hazırlanması   müxtəlif sahələrini əhatə edən  50-dən çox fənnin tədrisini həyata keçirir.

Kafedranın tədris etdiyi fənlər yüksək ixtisaslı mütəxəssislər tərəfindən Azərbaycan dilində tədris olunur.

Tədris olunan fənlər üzrə tədrisin keyfiyyətini artırmaq, tədris prosesinin səmərəliliyini yüksəltmək, o cümlədən,tələbələrimizin  müxtəlif  sahələr üzrə nəzəri biliklərlə yanaşı, həm də təcrübi vərdişlərini artırmaq məqsədi ilə mütəmadi olaraq respublikanın tanınmış  mütəxəssislərinin iştirakı ilə elmi seminarlar keçirilərək, onlara təhsil müddətində öyrənmiş olduqları biliklərin real həyatda istifadəsi öyrədilir.

Kafedrada aparılan elmi-tədqiqat işləri əsasən tətbiqi xarakter daşıyır. Elmi fəaliyyət professor-müəllim heyətinin işinin tərkib hissəsidir. Filialda elmi-tədqiqat işlərinin aparılması və təşkili qaydaları onun nizamnaməsi ilə müəyyənləşdirilir.

  Missiyamız

 ADPU-nun Pedaqogika və Psixologiya kafedrası olaraq missiyamız tələbələrimizə  pedaqogika və psixologiya sahəsində  keyfiyyətliı təhsili və ən müasir bilikləri vrərək məzunlarımızın  həm ölkə daxilində həm də beynəlxalq səviyyədə olan kariyera imkanlarından faydalanmaları üçün lazımi bilik və qaqbiliyyətlər əldə etmələrini təmin etmək və rəqabətə davamlı təhsil bazası yaratmaqdır.

Vizionumuz

ADPU-nun Pedaqogika və Psixologiya kafedrasının vizionu ölkə və regional səviyyədə tanınan, bütün təhsil müəssisələri ilə güclü əlaqələr qurub ən çox iş və kariyera imkanları yaradan ən yüksək təhsil standartına sahib olan kafedra olmaqdır.

PEDAQOGİKA VƏ PSİXOLOGİYA KAFEDRASININ TƏRKİBİ:

Məlikov Malik Şixbala oğlu -pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, kafedra müdiri, baş müəllim

Seyidova Şəlalə İltizam qızı   – baş müəllim

Abdullayeva Səməngül Tacəddin   qızı -müəllim

Maçanova  Cəvahir İsaxan qızı – müəllim

Bayramov Mətləb Bəşir  oğlu –  müəllim

Bağırova Tahirə Bəkir qızı – müəllim

Allahverdiyeva Leyla Səbuhi qızı – müəllim

Əfəndiyeva Teybə Aslan qızı – müəllim

Tədrisin keyfiyyətinin artırılması məqsədilə ölkənin digər nüfuzlu ali təhsil müəssisələrindən kafedraya yüksək elmi potensiala malik aşağıda adları göstərilmiş müəllim heyəti dəvət edilmişdir:

Ağayeva  Tamilla Hüseyn qızı – filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent

 Əzizov Qulam Qəribəli oğlu  – psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent

Qasımova Nailə  Qəbər qızı – müəllim

Nəbiyeva Sevinc Kamal qızı –  müəllim

Pedaqogika və Psixologiya” kafedrasında tədris olunan fənlərin modeli aşağıda öz əksini tapmışdır. Modelin əsas fəlsəfəsini ilkin bazaya (əsas) əsaslanan mərhələli inkişaf prinsipi tutur.

 “Riyaziyyat və İnformatika müəllimliyi”  

  1. Psixologiya

 2.Pedaqogika

 3.İnklüziv təhsil və fərdiləşdirilmiş təlim,

 “Tarix coğrafiya müəllimliyi”

1.Psixologiya

  1. Pedaqogika,

Tarix  müəllimliyi”

1.Psixologiya,

“İbtidai sinif müəllimliyi”

1.Təhsil fəlsəfəsi,

  1. Psixologiya
  2. Təhsil və pedaqoji fikir tarixi
  1. Pedaqogika
  2. Müellimlik ixtisasına giriş
  3. Aile pedaagikası
  4. İbtidai təhsilin pedaqogikası
  5. Təhsil sistemləri və layihələrin idarə edilməsi
  6. İbtidai təhsilin kurikulumu

10.Sinifin idarəolunması, İbtidai siniflərdə inkiüziv təhsil,  

 

“Məktəbəqədər təlim və tərbiyə”

1.Psixologiya

  1. Pedaqogika

3.Uşaq psixologiyası

  1. Məktəbəqədər pedaqogika

5.Məktəbəqədər təhsilin inkişaf tarixi

6.Tərbiyəçi-müəllimin pedaqoji ustalığı

  1. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda humanizm tərbiyəsi

8.Sosial pedaqogika

9.Pedaqoji  psixologiya

10.Məktəbəqədər təhsildə pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar

11.Xüsusi pedaqogika

12.Etnopedaqogika

  1. Məktəb təliminə hazırlığın əsasları
  2. İnkluziv təhsil

15.Tərbiyəçi işinin nəzəri və tətbiqi xüsusiyyətləri

  1. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ailədə milli tərbiyə məsələləri
  2. Məktəbəqədər təhsil proqramları
  3. Uşaq oyunlarının təşkili metodikası
  4. Məşğələlərin təşkili və qrupların idarə olunması
  5. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların estetik-yaradıcı inkişafı
  6. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin idarə edilməsi və ona rəhbərlik
  7. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların sosial-emosional inkişafı
  8. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların idraki inkişafı,

 “Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimliyi” ixtisası üzrə

1.“Psixologiya”

  1. “Pedaqogika”
  2. İnklüziv təhsil və fərdiləşdirilmiş təlim

“Fizika müəllimliyi”

1.“Psixologiya”,

2.“Pedaqogika” 

“Təhsildə sosial psixoloji xidmət

  1. Psixologiyanın əsasları
  2. Pedaqoji psixologiya,
  3. İnkişaf və yaş psixologiyası,
  4. Pedaqogik,
  5. Ailə və gender psixologiyası,
  6. Psixofiziologiya,
  7. Uşaq psixologiyası,
  8. Pedaqogika-2,
  9. Eksperimental psixologiya,
  10. Psixologiya tarixi,
  11. Sosial pedaqogika,
  12. Psixodiaqnostika və psixokonsultasiya,
  13. Təhsildə psixoloji xidmətin aktual sosial-psixoloji məsələləri,
  14. Eksperiment şəraitlərdə psixoloji xidmət,
  15. Sosial psixologiya,
  16. Kilinik psixologiya,
  17. İdarəetmə və menecment psixologiyası
  18. ,Məhdud imkanlı uşaqların psixologiyası,
  19. Humanitar psixologiyası,
  20. Psixoloji maarifləndirmə,
  21. Psixi sağlamlıq
  22. , Psıxologiyanın tədrisi metodikası
  23. ,İnkluziv təhsil,
  24. Təhsildə sosial-psixoloji xidmətvə psixoloji praktikum,
  25. Ailənin psixoterapiyası,
  26. Psixopedaqogika