PEDAQOGİKA VƏ PSİXOLOGİYA KAFEDRASI
Məlik Şixbala oğlu Məlikov
pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, kafedra müdiri, baş müəllim
Şəlalə Seyidova İltizam qızı
Baş müəllim
Bağırova Tahirə Bəkir qızı
Baş müəllim
ABDULLAYEVA SƏMƏNGÜL TACƏDDİN QIZI
MÜƏLLİM
Maçanova Cəvahir İsaxan qızı
müəllim
Bayramov Mətləb Bəşir oğlu
müəllim
Allahverdiyeva Leyla Səbuhi qızı
laborant
Əfəndiyeva Teybə Aslan qızı
müəllim
1.Kafedranın tarixi
“Pedaqogika və psixologiya” kafedrası 2023-cü ildən fəaliyyətə başlamışdır, kafedraya p.f.ü.d. M.Ş.Məlikov rəhbərlik edir.
2.Kafedra haqqında ümumi məlumat
“Pedaqogika və Psixologiya” kafedrası gənc kafedradır. “Pedaqogika və Psixologiya” ali təhsil bakalavriat pilləsində “İbtidai sinif müəllimliyi” və “Məktəbəqədər təlim və tərbiyə”, “ Təhsildə sosial psixoloji xidmət”,“istiqaməti üzrə əsas aparıcı kafedradır.
Kafedra, müasir təhsil sisteminin tələblərinə uyğun olan yüksək ixtisaslı mütəxəssislərin hazırlanması müxtəlif sahələrini əhatə edən 50-dən çox fənnin tədrisini həyata keçirir.
Kafedranın tədris etdiyi fənlər yüksək ixtisaslı mütəxəssislər tərəfindən Azərbaycan dilində tədris olunur.
Tədris olunan fənlər üzrə tədrisin keyfiyyətini artırmaq, tədris prosesinin səmərəliliyini yüksəltmək, o cümlədən,tələbələrimizin müxtəlif sahələr üzrə nəzəri biliklərlə yanaşı, həm də təcrübi vərdişlərini artırmaq məqsədi ilə mütəmadi olaraq respublikanın tanınmış mütəxəssislərinin iştirakı ilə elmi seminarlar keçirilərək, onlara təhsil müddətində öyrənmiş olduqları biliklərin real həyatda istifadəsi öyrədilir.
Kafedrada aparılan elmi-tədqiqat işləri əsasən tətbiqi xarakter daşıyır. Elmi fəaliyyət professor-müəllim heyətinin işinin tərkib hissəsidir. Filialda elmi-tədqiqat işlərinin aparılması və təşkili qaydaları onun nizamnaməsi ilə müəyyənləşdirilir.
Missiyamız ADPU-nun Pedaqogika və Psixologiya kafedrası olaraq missiyamız tələbələrimizə pedaqogika və psixologiya sahəsində keyfiyyətliı təhsili və ən müasir bilikləri vrərək məzunlarımızın həm ölkə daxilində həm də beynəlxalq səviyyədə olan kariyera imkanlarından faydalanmaları üçün lazımi bilik və qaqbiliyyətlər əldə etmələrini təmin etmək və rəqabətə davamlı təhsil bazası yaratmaqdır. |
Vizionumuz ADPU-nun Pedaqogika və Psixologiya kafedrasının vizionu ölkə və regional səviyyədə tanınan, bütün təhsil müəssisələri ilə güclü əlaqələr qurub ən çox iş və kariyera imkanları yaradan ən yüksək təhsil standartına sahib olan kafedra olmaqdır. |
PEDAQOGİKA VƏ PSİXOLOGİYA KAFEDRASININ TƏRKİBİ:
Məlikov Malik Şixbala oğlu -pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, kafedra müdiri, baş müəllim
Seyidova Şəlalə İltizam qızı – baş müəllim
Abdullayeva Səməngül Tacəddin qızı -müəllim
Maçanova Cəvahir İsaxan qızı – müəllim
Bayramov Mətləb Bəşir oğlu – müəllim
Bağırova Tahirə Bəkir qızı – müəllim
Allahverdiyeva Leyla Səbuhi qızı – müəllim
Əfəndiyeva Teybə Aslan qızı – müəllim
Tədrisin keyfiyyətinin artırılması məqsədilə ölkənin digər nüfuzlu ali təhsil müəssisələrindən kafedraya yüksək elmi potensiala malik aşağıda adları göstərilmiş müəllim heyəti dəvət edilmişdir:
Ağayeva Tamilla Hüseyn qızı – filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Əzizov Qulam Qəribəli oğlu – psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Qasımova Nailə Qəbər qızı – müəllim
Nəbiyeva Sevinc Kamal qızı – müəllim
“Pedaqogika və Psixologiya” kafedrasında tədris olunan fənlərin modeli aşağıda öz əksini tapmışdır. Modelin əsas fəlsəfəsini ilkin bazaya (əsas) əsaslanan mərhələli inkişaf prinsipi tutur.
“Riyaziyyat və İnformatika müəllimliyi”
- Psixologiya
2.Pedaqogika
3.İnklüziv təhsil və fərdiləşdirilmiş təlim,
“Tarix coğrafiya müəllimliyi”
1.Psixologiya
- Pedaqogika,
Tarix müəllimliyi”
1.Psixologiya,
“İbtidai sinif müəllimliyi”
1.Təhsil fəlsəfəsi,
- Psixologiya
- Təhsil və pedaqoji fikir tarixi
- Pedaqogika
- Müellimlik ixtisasına giriş
- Aile pedaagikası
- İbtidai təhsilin pedaqogikası
- Təhsil sistemləri və layihələrin idarə edilməsi
- İbtidai təhsilin kurikulumu
10.Sinifin idarəolunması, İbtidai siniflərdə inkiüziv təhsil,
“Məktəbəqədər təlim və tərbiyə”
1.Psixologiya
- Pedaqogika
3.Uşaq psixologiyası
- Məktəbəqədər pedaqogika
5.Məktəbəqədər təhsilin inkişaf tarixi
6.Tərbiyəçi-müəllimin pedaqoji ustalığı
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda humanizm tərbiyəsi
8.Sosial pedaqogika
9.Pedaqoji psixologiya
10.Məktəbəqədər təhsildə pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar
11.Xüsusi pedaqogika
12.Etnopedaqogika
- Məktəb təliminə hazırlığın əsasları
- İnkluziv təhsil
15.Tərbiyəçi işinin nəzəri və tətbiqi xüsusiyyətləri
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ailədə milli tərbiyə məsələləri
- Məktəbəqədər təhsil proqramları
- Uşaq oyunlarının təşkili metodikası
- Məşğələlərin təşkili və qrupların idarə olunması
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqların estetik-yaradıcı inkişafı
- Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin idarə edilməsi və ona rəhbərlik
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqların sosial-emosional inkişafı
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqların idraki inkişafı,
“Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimliyi” ixtisası üzrə
1.“Psixologiya”
- “Pedaqogika”
- İnklüziv təhsil və fərdiləşdirilmiş təlim
“Fizika müəllimliyi”
1.“Psixologiya”,
2.“Pedaqogika”
“Təhsildə sosial psixoloji xidmət
- Psixologiyanın əsasları
- Pedaqoji psixologiya,
- İnkişaf və yaş psixologiyası,
- Pedaqogik,
- Ailə və gender psixologiyası,
- Psixofiziologiya,
- Uşaq psixologiyası,
- Pedaqogika-2,
- Eksperimental psixologiya,
- Psixologiya tarixi,
- Sosial pedaqogika,
- Psixodiaqnostika və psixokonsultasiya,
- Təhsildə psixoloji xidmətin aktual sosial-psixoloji məsələləri,
- Eksperiment şəraitlərdə psixoloji xidmət,
- Sosial psixologiya,
- Kilinik psixologiya,
- İdarəetmə və menecment psixologiyası
- ,Məhdud imkanlı uşaqların psixologiyası,
- Humanitar psixologiyası,
- Psixoloji maarifləndirmə,
- Psixi sağlamlıq
- , Psıxologiyanın tədrisi metodikası
- ,İnkluziv təhsil,
- Təhsildə sosial-psixoloji xidmətvə psixoloji praktikum,
- Ailənin psixoterapiyası,
- Psixopedaqogika