Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şamaxı filialının Direktor Şurasının 13 sentyabr 2018-ci il tarixli iclasının qərarı ilə (protokol № 1) təsdiq edilmişdir.
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şamaxı filialı 2018-2022-ci illər üzrə STRATEJİ İNKİŞAF PLANI
Şamaxı-2018
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin
Şamaxı filialı
2018-2022-ci illər üzrə STRATEJİ İNKİŞAF PLANI
Şamaxı-2018
Ön söz
Təhsil hər bir dövlətin strateji inkişafı ilə üzvü surətdə bağlı olan sahədir. Dünyanın bir çox inkişaf etmiş ölkələrinin mövcud inkişafının dayanıqlılığının kökündə elm və təhsilə ayırdığı yüksək diqqət dayanır. Bu gün dünyada ən vacib və strateji əhəmiyyətli dəyər, yüksək ixtisaslı insan resurslarına və kapitalına malik olmaq dayanır. Azərbaycan Respublikası Hökuməti bu fikirləri qəbul edərək, müstəqilliyinin əsas dayaqlarından biri kimi milli təhsil sistemini inkişaf etdirməyi və dünyanın qabaqcıl ölkələri ilə rəqabət apara biləcək səviyyəyə qaldırmağı hədəfləyir. Bu prosesdə əsas məsələlərdən biri təhsilverənlərin, xüsusilə, məktəbəqədər, ibtidai və orta təhsildə daha peşəkar müəllimlərin çalışmasına nail olmaqdır.
Müstəqillik əldə edildikdən sonra təhsil sistemində baş verən bəzi çətinliklər, həyata keçirilən islahatlarla ayaqlaşmaqda, müasir çağırışları cavablandırmada ADPU-nun Şamaxı filialı da mühafizəkar davranmışdır.
Hazırda ADPU-nun Şamaxı filialında bakalavr təhsil səviyyəsində 518 nəfər tələbə təhsil alır və onlara 48 nəfər akademik və 59 nəfər inzibati heyət xidmət göstərir.
Dövlətin uğurlu təhsil siyasəti nəticəsində filialın yeniləşməsinin, təhsilin keyfiyyətinin daha da yaxşılaşmasının, işçi heyətin daha da optimallaşmasının, strukturun və infrastrukturun daha da təkmilləşməsinin şahidi oluruq. Amma daha uzunmüddətli və davamlı inkişafa nail olmaq üçün strateji inkişaf üzrə fəaliyyət planının olması zəruri olmuşdur.
ADPU-nun rəhbərliyi Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 29 dekabr tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan 2020: Gələcəyə Baxış” İnkişaf Konsepsiyasını, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2013-cü il 24 oktyabr tarixli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nı, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 6 dekabr tarixli “Milli iqtisadiyyat və iqtisadiyyatın əsas sektorları üzrə strateji yol xəritələrinin təsdiq edilməsi haqqında” adlı Fərmanı və Peşə təhsili üzrə Strateji Yol Xəritəsini və Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2018-ci il 18 iyul tarixli 311 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının ömürboyu təhsil üzrə Milli Kvalifikasiyalar Çərçivəsi”ni əsas götürərək yerli və beynəlxalq ekspertlərin ADPU-da apardığı tədqiqatların nəticələrində verdiyi təklifləri nəzərə alaraq “ADPU-2022” Strateji İnkişaf Planını hazırlamışdır. Bu plana əsasən də ADPU-nun Şamaxı filialının “Strateji İnkişaf Planı” hazırlanmışdır.
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şamaxı filialının Strateji Bəyannaməsi
- ADPU-nun Şamaxı filialının missiyası– Milli şüura malik, tədqiqatçı, məhsuldar, dərindüşüncəli, elmə, insan hüquqlarına hörmət edən, yaradıcı və innovativ fərdlər-pedaqoqlar yetişdirmək; Təhsil, tərbiyə, araşdırma və s. digər elmi tədbirlər vasitəsilə cəmiyyətin texnoloji, sosial-iqtisadi və mədəni səviyyəsinin yüksəldilməsinə töhfə vermək.
- ADPU-nun Şamaxı filialının gələcəyə baxışı (Vizyonu)– Beynəlxalq standartlara cavab verəntədqiqatçı-müəllim hazırlığını peşə təhsilinin əsasları, ixtisas və innovasiyalar istiqamətində həyata keçirmək.
- ADPU-nun Şamaxı filialının əsas dəyərləri:
- Bütövlük/ şəffaflıq:ədalətli, vicdanlı və etik şəkildə davranmaq, filialın bütün fəaliyyət və qərar qəbulu proseslərində güvən mədəniyyətini yaratmaq.
- Mükəmməllik: davamlı olaraq yüksək keyfiyyətli proqramlar, tədris, xidmət vətəqaüd imkanları təqdim etməklə cəmiyyətin inkişafına xidmət göstərmək.
- İnnovasiya: fərdi yaradıcılıq vəkreativliyi təşviq etməklə ideyaların inkişafını nəzərə almaq və dəstəkləmək, karyerada yüksəlmə və dəyişməyə, dinamikaya imkan verən mühit yaratmaq.
- Cavabdehlik: filiala ayrılmış resursları səmərəli idarəetməklə akademik, proqram və maliyyə bütövlüyünü və dəyərini təmin etmək.
- Ehtiram: bütün fəaliyyət vəqərar qəbulunda kollektiv olaraq hər kəsə insani, açıq və peşəkar yanaşmaq və müxtəlifliyə açıq olmaq.
- Əməkdaşlıq: komanda işi, korporativ mədəniyyət, iştirakçılıq, ideya vəperspektivlərin müxtəlifliyinə dəyər verməklə ümumi məqsədlər uğrunda filialın yerli (milli), regional və qlobal səviyyədə digər tərəfdaşlarla əməkdaşlığı.
- ADPU-nun Şamaxı filialının əsas hədəfləri:
- Tələbələr üçün filial məmnunluğunu gücləndirmək (tələbə məmnunluğu sorğuları, müəllimlərin qiymətləndirilməsi kimi metodlar vasitəsilə)
- Tələbə nəticələrini yüksəltmək (filialdan kənar imtahanlardan keçid səviyyəsi, işlə təmin olunma, ixtisasların qəbul yerlərinin dolma səviyyəsini və s. ölçməklə)
- Filiala yüksək bacarıqlara malik tələbələri cəlb etmək (filiala qəbul ballarının əsasında) və filiala yüksək balla qəbul olunan tələbələrin bacarıqlarının tədqiqat-innovasiya istiqamətində inkişafına nail olmaq.
- ADPU-nun Şamaxı filialının şüarı:Ənənələrə sadiq, yeniliklərə açıq !
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin
Loqosunun rəsmi izahı
Bu loqo müasir Azərbaycan pedaqoji təhsilinin əsas çalarlarını və prinsiplərini özündə ehtiva edən, ADPU-nu təmsil etmək məqsədi ilə istifadə edilən qrafik işarələrdən ibarət olan rəsmi simvoldur.
Loqonun mərkəzindəki açıq kitab təhsilin fasiləsizliyini, daimiliyini və dünyaya açıq olduğunu ifadə edir.
Kitabı dövlət bayrağımızın rənglərinə boyanmış aypara əhatə edir. Bu rənglər loqoda Azərbaycan Respublikasının dövlət bayrağındakı mənasını təhsilimizdə millilik, dünyəvilik və əxlaqi-mənəvi dəyərlərə sadiqlik prinsiplərini əks etdirmək üçün istifadə olunub. Bu görüntü təhsilin gələcək nəsli Azərbaycançılıq məfkurəsində tərbiyə etmək kimi əsas vəzifəsinə eyham vurur.
Kitabın üstündə iki bərabəryanlı düzbucaqlı üçbucağın yaratdığı kvadrat təhsilin inteqrativliyini, tamlığını, varisliyini və davamlılığını əks etdirir. Üçbucaqlardan biri universitetin keçmişini, ikincisi gələcəyini, ikisi bir yerdə isə bu gününü əks etdirir.
Loqo isə təhsilin keyfiyyətlilik prinsipinə əsaslanan qüdrətini və gücünü əks etdirən qızılı rəngli əsas dairə ilə tamamlanır. Onun üzərində universitetin tam adı və yaranma tarixi olan 1921-ci il qeyd olunub. 1921 yazısının sağındakı və solundakı səkkizguşəli ulduz Azərbaycan Respublikasının dövlət bayrağındakı müvafiq simvolun mənasını daşıyır və loqonun mənalanmasını təmin edir.
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şamaxı filialının 2018-2022-ci illər üzrə STRATEJİ İNKİŞAF PLANI
Tədris və ümumi idarəçilik işləri üzrə
№ | Görülən işin məzmunu | İcra müddəti | Məsul struktur bölməsi | Qeyd |
1 | ADPU-nun Şamaxı filialında fəaliyyətinin nəticələrinə görə cavabdeh, şəffaf və səmərəli tənzimləmə mexanizmlərinə malik idarəetmə sisteminin formalaşdırılması və filialın idarə edilməsinin qabaqcıl beynəlxalq təcrübə əsasında yenidən qurulması. Filialda yerli və beynəlxalq təcrübə əsasında müasir idarəetmə sisteminin təkmlləşdirilməsi | Müntəzəm | Direktorluq | Struktur bölmələri ilə birgə |
2 | ADPU-nun Şamaxı filialının təhsil-tədqiqat-innovasiya mərkəzinə çevrilməsini və filialda rəqabətqabiliyyətli mütəxəssis hazırlığını təmin edən yeni standartların tətbiqi | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi,
dekanlıq və kafedralar |
Tədris və elmi işlər üzrə prorektorla birgə |
3 | ADPU-nun Şamaxı filialında təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi üzrə Reytinq qiymətləndirmə sisteminin yaradılması | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi
dekanlıq və kafedralar |
Filialın Keyfiyyət
Komissiyası ilə birgə |
4 | ADPU-nun Şamaxı filialında əmək bazarının tələbatına uyğun kadr hazırlığını (xüsusilə ümümtəhsil müəssisələrinin) təmin etmək məqsədi ilə tələbatın öyrənilməsi və ehtiyacların qarşılanması | Müntəzəm | Tədris və tələbə şöbəsi,
dekanlıq və kafedralar |
Tədris və elmi işlər üzrə
direktor müavini ilə birgə |
5 | Müasir tələblərə cavab verən və ömür boyu təhsili təmin edən təhsil infrastrukturunun yaradılması, orta ümumtəhsil məktəblərinin müəllimlərinin öz işlərindən və tədrisdən ayrılmadan peşəkarlıq səviyyəsinin artırılması | Tədris ilində | Tədris və tələbə şöbəsi, kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə
direktor müavini ilə birgə |
6 | ADPU-nun Şamaxı filialında əməkdaşların maddi motivasiyasının yaxşılaşdırılması məqsədilə səriştə və nəticə əsaslı differensiallaşdırılmış rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı və müxtəlif stimullaşdırıcı paketlər sisteminin yaradılması | 2018-2022 | Direktorluq | Filialın Keyfiyyət
komissiyası |
7 | ADPU-Şamaxı filialında Reytinq qiymətləndirməsinin mahiyyəti, tələbələr arasında sorğuların keçirilməsi ilə bağlı maarifləndirmə tədbirlərin həyata keçirilməsi | 2018-2022 | Dekanlıq | Kafedralarla birge |
8 | Filialda tələbələrin bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsinin qabaqcıl beynəlxalq təcrübəyə uyğunlaşdırılması | Müntəzəm | Tədris və tələbə şöbəsi | Dekanlıqla birgə |
9 | Tam orta təhsil səviyyəsində təhsil müəssisələrinin müxtəlif istiqamətlər üzrə bölünməsi ilə əlaqədar olaraq filialda kadr hazırlığı həyata keçirilən ixtisasların ekspertizası və gələcək ehtiyacları nəzərə alınaraq prioritet sahələr üzrə kadr hazırlığını təmin edəcək müvafiq dəyişikliklərin edilməsi | Müntəzəm | Direktorluq | Müvafiq struktur bölmələrlə birgə |
10 | Təhsil Nazirliyinin ümumtəhsil məktəblərinin müəllimlərinin işə qəbul müsabiqələrinin filial üzrə nəticələrinin digər ali məktəblərlə müqayisəli təhlil edilməsi | Müntəzəm | Direktorluq | Tədris və elmi işlər üzrə
direktor müavini ilə birgə |
11 | Müəllimlərin tədris keyfiyyətinin müəyyənləşdirilməsi üçün tələbə qiymətləndirmə sorğusunun keçirilməsi | Hər ilin mart və oktyabr aylarında | Keyfiyyət komisiyyası | Dekanlıqla birlikdə |
12 | ADPU-nun Şamaxı filialının 2018-2022-ci illər üzrə Strateji inkişaf Planının, eləcə də, hər tədris ili üzrə illik iş planının icrasına nəzarət və 2025-ci ilədək əsas hədəflərin, məqsədlərin müəyyən olunması | Müntəzəm | Keyfiyyət komisiyası | Əlaqədar struktur bölmələri ilə birlikdə |
13 | Kafedraların əsasnaməsinin hazırlanması və təsdiq üçün təqdim
edilməsi |
2018 | Kafedralar | Filialın Əsasnaməsi əsasında |
14 | Kafedraların iş planının hazırlanması və təsdiq üçün təqdim edilməsi | İllər üzrə | Kafedra | Elmi şurada |
15 | Bakalavr səviyyələrində tədris olunan fənlərin siyahısının tərtib olunması və fənlərin kafedralar üzrə dəqiq bölgüsünün aparılması (yəni hansı fənnin tədrisi,direktorun hansı əmriylə hansı kafedraya həvalə olunmuşdur). | Hər ilin iyun ayı | Tədris və tələbə şöbəsi | Dekanlıq və kafedralarla birlikdə |
16 | Kafedraların konkret hədəfləri və gələcək inkişaf planlarının hazırlanması (kafedranın inkişaf hədəfləri və onların əsas xüsusiyyətlərinin izahı) | Sentyabr | Tədris və tələbə şöbəsi
və kafedralar |
Tədris və elmi işlər üzrə
direktor müavini ilə birgə |
17 | Kafedrada tədris olunan fənlər arasında inteqrasiyaya nail olunması-müxtəlif fənlərin tədrisində müəyyən mövzuların təkrar olunmasının qarşısının alınması | 2018-2022
|
Tədris və tələbə şöbəsi
dekanlıq və kafedralar |
Tədris və elmi işlər üzrə
direktor müavini ilə birgə |
18 | Sillabusların və kafedrada tədris olunan hər bir fənn barədə məlumatın hazırlanması (fənnin əsas məzmunu-qısa təsviri) və elektron variantının saxlanılması. | Hər semestrin
əvvəlində |
Dekanlıq və kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə
direktor müavini ilə birgə |
19 | Fənnin tədrisində bir müəllimdən asılılığın ortadan qaldırılması və bir fənnin bir neçə müəllim tərəfindən tədrisinin təşkili (Fənlərin alternativ tədrisi imkanlarının yaradılması). | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi
dekanlıq və kafedralar |
Tədris və elmi işlər üzrə
direktor müavini ilə birgə |
20 | Tədris olunan bütün fənlər üzrə yeni sillabusların tətbiqinin həyata keçirilməsi | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi
dekanlıq, kafedralar |
Tədris və elmi işlər üzrə
direktor müavini ilə birgə |
21 | Kafedrada tədris olunan bütün fənlər üzrə mühazirə Materiallarının elektron formada hazırlanması | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi dekanlıq və kafedralar | Kompüter mərkəzi ilə birgə |
22 | Dərs prosesində daha müasir və interaktiv təlim metodlarının, habelə informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqinin genişləndirilməsi tədbirləri | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi dekanlıq və kafedralar | Kompüter mərkəzi ilə birgə |
23 | Filialın digər Nazirliklərin müvafiq qurumları ilə əməkdaşlığının qurulması | 2018-2022 | Fakültə dekanlıqları və kafedralar | Tədris və tələbə şöbəsi ilə birgə |
24 | Fakültənin əsasnaməsinin hazırlanması və təsdiq edilməsi | 2018-2022 | Dekanlıq | Direktorluqla |
25 | Fakültələrin Elmi şuraları haqqında əsasnamənin hazırlanması və
təsdiq edilməsi |
2018-2022 | Dekanlıq | Direktorluqla |
26 | Fakültənin iş planının hazırlanması və təsdiq üçün təqdim edilməsi | 2018- 2022 | Dekanlıq | Direktorluqla |
27 | Fakültənin Elmi Şurasının iş planının hazırlanması və təsdiq üçün
təqdim edilməsi |
İllər üzrə | Dekanlıq | Direktorluq |
28 | Filialın strukturunun və onun idarə olunması sisteminin müasir tələblərə cavab verə biləcək şəkildə inkişaf etdirilməsi barədə təkliflərin hazırlanması | 2018-2022 | Direktorluq | ADPU-nun təsdiqi |
29 | Fakültənin missiyası, məramı və hədəflərinin müəyyən olunması | 2018-2022 | dekanlıq | |
30 | Tələbələrin zəruri məlumatlarla (təhsil pillələri üzrə tələblər, təhsil proqramları haqqında məlumatlar, tədris nailiyyətlərinin qiymətləndirmə prosedurları, ali təhsil müəssisəsinin daxili nizam-intizam qaydaları, təhsil haqqının ödənilməsi qaydaları və s.) təmin edilməsi | 2018-2022 | Dekanlıq | Tədris və tələbə şöbəsi |
31 | Filialda olan tədris köməkçi heyətin işinin təşkili və onların
fəaliyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi |
Hər tədris illində | Direktorluq | İnsan resursları və karguzarlıq şğbəsi |
32 | Birinci tədris ilinə qəbul olunmuş tələbələrlə işin təşkili və orientasiya proqramının hazırlanması | Hər il | Tədris şöbəsi | Dekanlıqla birgə |
33 | Filialda tədris edilən fənlərin mənimsənilməsinin mövcud vəziyyətinin müəyyən edilməsi üçün monitorinqlərin aparılması | Mütamadi | Tədris və tələbə şöbəsi | Keyfiyyət komisiyası ilə birgə |
34 | Filialın ADPU və digər nüfuzlu ali məktəblərin eyni profilli fakültələri ilə əməkdaşlığının qurulması | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi, dekanlıq | Direktorluqla birgə |
35 | Filialın ixtisasların potensialı üzrə informasiya göstəricilərinin hazırlanması və filialın profilinə uyğun yeni ixtisasların açılması barədə konkret təkliflərin təqdim edilməsi | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi
dekanlıq |
Direktorluqla birgə |
36 | Filialın elmi-metodiki seminarlarının, habelə kafedralararası müşavirələrin və elmi-metodiki müzakirələrin keçirilməsinin təmin edilməsi və bu sahədə konkret iş planının hazırlanması | 2018-2022 | Kafedralar | |
37 | Filialda tələbə təşkilatlarının (TEC, TGT və THK) işinin təşkili və
gücləndirilməsi |
2018-2022 | Direktorluq | Filialın müvafiq tələbə
təşkilatları ilə birlikdə |
38 | Fakültənin strateji inkişaf istiqamətlərinin müəyyən edilməsi | 2018-2022 | Dekanlıq | Tədris və tələbə şöbəsi ilə birlikdə |
39 | Filialın kataloqu, dekanlıq və kafedraların bukletləri və müxtəlif reklam xarakterli çap materiallarının hazırlanması | 2018-2022 | Dekanlıq kafedralar | Tədris və tələbə şöbəsi və kompüter mərkəzinilə birlikdə |
40 | Filialın idarə olunmasında informasiya və kommunikasiya texnologiyalarından istifadə edilməsi və ADPU-nun internet səhifəsində filiala aid məlumatların yenilənməsi | 2018-2022 | Direktorluq | Kompüter mərkəzi ilə birlikdə |
41 | Tanınmış şəxslərin, alim və mütəxəssislərin iştirakı ilə elmi seminarların keçirilməsi və bu seminarlara tələbələrin daha da geniş cəlb edilməsi tədbirləri. Bu tədbirlərin qrafikinin hazırlanıb təqdim edilməsi. | 2018-2022 | Direktorluq | Kafedralarla |
42 | Kafedraların müvafiq maddi-texniki, tədris-metodiki və elmi-texnoloji avadanlıqlarla təchizatı barədə təkliflərin hazırlanıb təqdim edilməsi | 2018-2022 | Kafedralar | Təsərrüfat şöbəsi ilə
birlikdə |
43 | Fakültədə tələbələrin tərbiyə işinin və müxtəlif sosial tədbirlərin (müxtəlif müsabiqələrin, sərgilərin və intellektual oyunların) təşkili | Müntəzəm | Tərbiyə işləri üzrə direktor müavini | İctimai təşkilatlarla
birlikdə |
44 | Tələbələrin fərdi planlarının (xüsusilə akademik borcların və kəsirlərin ilk növbədə nəzərə alınması) tərtib olunmasına nəzarət | Müntəzəm | Dekanlıq | Tədris və tələbə şöbəsi ilə birlikdə |
45 | Filial haqqında məlumatların ADPU-nun internet səhifəsində və KİV-də yerləşdirilməsini təmin edən məsul şəxsin fəaliyyətinin gücləndirilməsi. | Müntəzəm | Məsul şəxs | Struktur bölmələri |
46 | Hər il növbəti tədris ili üçün proqnoz dərs yükünün təsdiq olunması və kafedralar üzrə müəllimlərin fərdi dərs yükünün təsdiq olunması, tədris ilinin sonunda dərs yüklərinin yoxlanılıb, dəqiqləşdirilmiş (icra edilmiş) dərs yükünün təsdiq edilməsi | Hər il | Tədris və tələbə şöbəsi
Dekanlıq |
Kafedralarla birlikdə |
47 | Təhsil haqlarının qeydiyyatı və onun xüsusi kitab üzrə Mühasibatlıqla əlaqələndirilməsi | Müntəzəm | Dekanlıq | Mühasibatlıqla birlikdə |
48 | Semestr imtahanlarına və Yekun dövlət attestasiyasına hazırlıq, akademik borcu olan tələbələrlə işin qurulması | Müntəzəm | Dekanlıq | Tədris və tələbə şöbəsi ilə birlikdə |
49 | Dərs cədvəllərinin icrasına nəzarətin təşkili, müəllimlərin dərs davamiyyəti ilə bağlı həftəlik nəzarət məlumatlarının təqdim olunması | Müntəzəm | Tədris və tələbə şöbəsi | Dekanlıqla birlikdə |
50 | Buraxılış mövzularının kafedra iclaslarında müzakirəsi və təsdiqi | Müntəzəm | Kafedralar | Tədris və tələbə şöbəsi ilə birlikdə |
51 | Dərs jurnallarının semestr başlayandan 2 həftə keçən kimi bağlanması və möhürlənməsi. Semestrin sonunda jurnalların yoxlanması və arayışın tərtib olunması | İllər ərzində | Tədris və tələbə şöbəsi | Dekanlıqla birlikdə |
52 | Tələbələrin pedaqoji təcrübəsinin müasir dövrün tələblərinə uyğunlaşdırılması | Müntəzəm | Pedaqoji təcrübə rəhbəri | Dekanlıqla birlikdə |
53 | Fakültə və kafedraların pasportunun hazırlanması | Hər tədris ili başlayanda | Dekanlıq, kafedralar | |
54 | Tədris ilinin sonunda strukturların illik hesabatının hazırlanması | Hər tədris ilinin sonunda | Struktur bölmə rəhbərləri | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
55 | Respublikada keçirilən müxtəlif tədbirlərdə filial tələbələrinin könüllü olaraq iştirakını gücləndirmək | 2018-2022 | Dekanlıq | İctimai təşklilatlarla birlikdə |
56 | Filialda çap işləri (fənn proqramı, metodik vəsait, dərs vəsaiti və dərsliklərin) ilə bağlı planın hazırlanıb qəbul olunması. | 2018-2022 | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini | Dekanlıq Kafedralarla
birlikdə |
57 | Tələbələrə verilmiş sərbəst işlərin qiymətləndirilməsi işinə ciddi nəzarətin təşkili | 2018-2022 | Tədris və tələbə şöbəsi | Dekanlıqla birlikdə |
58 | ATİS vasitəsi ilə filiafın elektron universitet sisteminə qoşulması | Sentaybr 2018 | Dekanlıq, Tədris və tələbə şöbəsi | Kompüter mərkəzi |
59 | Keyfiyyət Komissiyasının (treninq, nəzarət, açıq dərslərdə iştirak və imtahanlara nəzarət) yaradılması | 2018-2022
tədris ilində |
Direktorluq | Müvafiq strukturlarla birlikdə |
60 | Professor- müəllim heyətinin peşə-ixtisas hazırlığını yüksəltmək | Mütəmadi | Direktorluq | Müvafiq strukturlar |
61 | Regionda yerləşən ümumtəhsil məktəblərinin yuxarı sinif şagirdlərilə görüşlərin təşkili, şagirdlərin filialla tanışlığı məqsədilə “Açıq qapı” günlərinin keçirilməsi. | Hər ilin mart-
May aylarında |
Direktorluq | Təhsil şöbəsi ilə birgə |
62 | Filialın I kurs tələbələri və onların valideynləri ilə görüşlərin təşkili. | Hər ilin sentyabr
ayında |
Direktorluq | Tədris və tələbə şöbəsi
dekanlıq |
63 | Tələbə nailiyyətlərinin nəticələrinə görə onlarla fərdi qaydada işlərin təşkilinin gücləndirilməsi. | Mütəmadi | Dekanlıq | Tədris və tələbə şöbəsi və kafedralarla birgə |
64 | Mərtəbələrə görə növbətçilik sistemi və onun əmrləşdirilməsi | Hər semestr
başlamadan öncə |
Tədris və tələbə şöbəsi | Dekanlıqla birgə |
Elm və innovasiyalar sahəsi üzrə
№ | Görülən işin məzmunu | İcra müddəti | Məsul struktur bölməsi | Qeyd |
1 | Filialın beş illik elmi-tədqiqat işlərinin planının hazırlanıb, təsdiq üçün təqdim edilməsi | 2018-2022 | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
2 | Kafedralarda illik elmi tədqiqat hesabatlarının toplanılması və elmi-tədqiqat işlərinin nəticələrinə həsr edilmiş yekun konfransın keçirilməsi və materialların çap olunması | Hər təqvim ilinin noyabr-dekabr aylarında | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
3 | ADPU-nun müvafiq struktur bölmələri ilə Elm və innovasiyalar sahəsi üzrə qarşılıqlı fəaliyyətin gücləndirilməsi | Müntəzəm | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
4 | Filialdaxili elmi müsabiqələrin təşkilinin təkmilləşdirilməsi | Müntəzəm | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
5 | Filialın müvafiq struktur bölmələrinin respublika, regional səviyyəli elmi layihələr və elmi qrantlar müsabiqəsində iştirakının təmin edilməsi | Müntəzəm | Kafedralar
TEC |
Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
6 | Filialın kitabxana fəaliyyətinin modernləşdirilməsi, electron kitabxana şəbəkəsinin beynəlxalq informasiya resurslarına çıxış imkanlarının təmin edilməsi | 2018-2022 | Direktorluq | Kitabxana |
7 | Kafedranın əməkdaşlarının elmi-tədqiqat işlərinin nüfuzlu beynəlxalq jurnallarda dərc olunması işinin təşkili | Müntəzəm | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
8 | Kafedra əməkdaşları tərəfindən hazırlanmış elmi-tədqiqat işlərinin, o cümlədən dərslik, metodiki vəsaitlər və s., həmçinin bakalavr buraxılış işlərinin müəllif hüquqlarına qoyulan tələblərə uyğun hazırlanması və plagiatın (mətnlərdə oxşarlığın) yoxlanması işinin təşkili | Müntəzəm | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini və Kompüter mərkəzi ilə birgə |
9 | Elmi Şuranın iclaslarında kafedra və şöbələrin elmi və elmi-təşkilati fəaliyyəti barədə hesabatının dinlənilməsi | Müntəzəm | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
10 | Filialın Gənc Alimlər və Tədqiqatçılar Şurasının tərkibinin müəyyən olunması və iş planının hazırlanması | 2018 | GATŞ | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
11 | ADPU-nun dövri elmi jurnallarında (Pedaqoji Universitet Xəbərləri (Riyaziyyat və təbiət elmləri seriyası, Pedaqoji Universitet Xəbərləri (Humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası), Təhsildə
İKT, Tarix, insan və cəmiyyət, “Musiqi elmi, mədəniyyəti və təhsilinin aktual problemləri”) filial əməkdaşlarının vaxtaşırı məqalələrlə çıxış etməsinə dəstək |
Vaxtaşırı | Kafedralar
TEC |
Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
12 | Filialda beynəlxalq, respublika səviyyəli elmi konfrans, simpozium, konqres və seminarların təşkilinin gücləndirilməsi | Müntəzəm | Rəhbərlik | |
13 | TEC-nin fəaliyyətinin müasir dövrün tələblərinə uyğun qurulması | Müntəzəm | Kafedralar, TEC | Dekanlıqla birgə |
14 | Tələbələrin elmi konfranslarda fəal iştirakının təmin edilməsi | Müntəzəm | Dekanlıq, Kafedralar, TEC | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
15 | Filialda aparılan elmi tədqiqat işlərinin hər il üçün mühüm nəticələrinin ADPU-ya təqdim edilməsi | Hər il | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
16 | Elmi-tədqiqat və innovasiya işlərinin mühüm nəticələrindən tədris prosesində istifadə edilməsi. | 2018-2020 | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
17 | Tələbə Elmi Cəmiyyəti ilə birlikdə tələbələrin olimpiadalara və digər yarışlara hazırlanması | Müntəzəm | Tədris və tələbə şöbəsi
TEC |
Dekanlıqla birgə |
18 | Qrantlar, layihələr, proqramlar, dövlət vəsaitləri, təsərrüfat hesablı müqavilələr əsasında maliyyə vəsaiti cəlb edərək filialda elmin maddi-texniki bazasının formalaşdırılması və inkişaf etdirilməsi | 2018-2022 | Direktorluq | Mühasibatlıqla |
19 | Respublikanın və xarici ölkələrin təhsil, elm və innovasiya mərkəzləri ilə birgə elmi-tədqiqat və innovasiya işlərinin aparılması proqramlarında, qrant və layihələrində iştirak | Müntəzəm | Kafedralar | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
20 | ADPU ilə ilə fasiləsiz əlaqələr saxlamaq üçün filialda “webinar” otağın qurulması | 2018-2022 |
Kompüter mərkəzi |
Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
21 | Müəllimlərin İKT biliklərinin təkmilləşdirilməsi və formalaşdırılması istiqamətində işlərin aparılması | Müntəzəm | Kafedralar Kompüter mərkəzi | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini ilə birgə |
Beynəlxalq əlaqələr və inkişaf sahəsində
№ | Görülən işin məzmunu | İcra müddəti | Məsul struktur bölməsi | Qeyd |
1 | Filial əməkdaşlarının ADPU-nun Beynəlxalq Əlaqələr şöbəsinin xətti ilə keçirilən beynəlxalq layihələrdə iştirak etməni təmin etmək. | Layihələrin icra
müddətinə uyğun olaraq |
Tədris işləri üzrə direktor müavini | |
2 | Filialda keçiriləcək beynəlxalq konfranslarda, elmi-praktik konfranslarda xarici ölkələrin nifuzlu elm adamlarının iştirakını genişləndirmək. | 2018-2022 | Direktorluq, kafedralar | |
3 | Filial əməkdaşlarının xarici ölkələrdə keçirilən elmi konfranslarda iştirakını təmin etmək. | 2018-2022 | Direktorluq | |
4 | “Müəllimlərin inklüziv təhsil sahəsində bacarıqlarının artırılması” layihəsinin icrasında iştirak | 2018-2022 | İnklüziv təhsil üzrə regional koordinator.
|
|
5 | Filial əməkdaşlarının xarici ölkələrin nifuzlu jurnallarında elmi məqalələrlə çıxış etməsini təşkil etmək | 2018-2022 | Direktorluq, kafedralar | |
6 | “Azərbaycanda əlilliyi olan uşaqlar üçün inklüziv keyfiyyətli təhsilin genişləndirilməsi” layihəsinin icrasında iştirak | 2018-2022 | İnklüziv təhsil üzrə regional koordinator, kafedralar
|
|
7 | ADPU-nun Elmi Şurasının 14.07.2017-ci il tarixli qərarı ilə yaradılmış “Sağlam təhsil pedaqogikası” Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə keçirilən tədbirlərdə iştirak etmək. | 2018-2022 | Tədris işləri üzrə direktor müavini |
Sosial və humanitar məsələlər üzrə
№ | Görülən işin məzmunu | İcra müddəti | Məsul struktur bölməsi | Qeyd |
1 | TGT-nin ixtisaslar və maraq qrupları üzrə klublarınının fəaliyyətini gücləndirmək | Tədris ili ərzində | Dekanlıq, İctimai təşkilatlar | |
2 | Tələbələr arasında ideya-siyasi hazırlıq səviyyəsinin gücləndirilməsi | Tədris ili ərzində | Dekanlıq İctimai təşkilatlar | |
3 | Tələbələr arasında dini və digər ayrı-seçkilik mövzularında işin aparılması, sağlam həyat tərzinin təbliğ edilməsi | Tədris ili ərzində | Dekanlıq İctimai təşkilatlar | |
4 | Filialın fəaliyyəti ilə bağlı ictimaiyyətlə əlaqələr işinin təşkili, təbliğat və təşviqat fəaliyyətinin təmin edilməsi | İl ərzində | Dekanlıq, İctimai əlaqələr üzrə məsul şəxs | |
5 | Görkəmli şəxslərlə tələbələrin gorüşlərini təşkil etmək | Tədris ili ərzində | Dekanlıq, kafedralar | |
6 | Tələbələrin qruplar halında taxixi abidələrə, sərgilərə və müzeylərə ekskursiyaların təşkil olunması | Tədris ili ərzində | Dekanlıq, İctimai təşkilatlar. | |
7 | Ulu öndər Heydər Əliyevin anım günləri, anadan olmasının il dönümləri və siyasi hakimiyyətə gəlməsinin 50 illiyinin qeyd edilməsi
|
Təqvim günlərində | Direktorluq, kafedralar, dekanlıq | |
8 | Təqvim üzrə tarixi günlərin, milli bayramların, yubiley günlərinin qeyd edilməsi
|
Təqvim günlərində | Direktorluq, kafedralar, dekanlıq | |
9 | Şəhid olmuş Milli Qəhrəmanların, Qarabağ qazilərinin anım günlərinin keçirilməsi. | Hər il | Dekanlıq, İctimai təşkilatlar. | |
10 | Filialın Fəxri Kitabında qeydlərin aparılmasına nəzarətin gucləndirilməsi. | İl boyu | Direktorluq | |
11 | Filial tələbələri arasında idman, intellektual və yaradıcı yarışların keçirilməsi. Qaliblərin universitetlərarası anoloji yarışlara çıxarılması | İl boyu | Dekanlıq, TGT, TEC | |
12 | I kursa qəbul olan tələbələrin orientasiya və adaptasiya işinə xüsusi diqqət yetirilməsi və orientasiya tədbirlərinin təşkili. Onlarla mütəmadi görüşlərin keçirilməsi. Onların digər kənar şəxslərin arzuolunmaz təsirinə məruz qalmamaları üçün müvafiq işin gücləndirilməsi | İl boyu | Dekanlıq, İctimai təşkilatlar. | |
13 | Tələbələrin rəy sorğularının təşkili. | Tədris ili ərzində | Dekanlıq, İctimai təşkilatlar | |
14 | Filialın Məzunlar Cəmiyyətinin yaradılması | 2018-2022 | Dekanlıq, Tədris və tələbə şöbəsi. | |
15 | Filialın bukletinin capı | 2018-2022 | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini, Kompüter mərkəzi | |
16 | Tələbələrə struktur bölmələri arasında subardinasiyanın gözlənilməsinin izahı. | Müntəzəm | Dekanlıq | |
17 | ADPU-100 illik yubleyi ilə bağlı filialda keşiriləcək tədbirlərin yerinə yetirilməsi | 2018-2021 | Direktorluq | |
18 | Filialın internet saytının işinin gücləndirilməsi | Tədris ili ərzində | Kompüter mərkəzi | |
19 | Filialın foesində “Rəy və təkliflər” qutusuna nəzarətin gücləndirilməsi, tələbələrin problemlərinin, arzu və istəklərinin dinlənilməsi | Tədris ili ərzində | Dekanlıq, İctimai təşkilatlar | |
20 | Filialda “Açıq qapı” günlərinin təşkili | Tədris ili ərzində | Direktorluq
|
İnzibati və iqtisadi işlər üzrə
№ | Görülən işin məzmunu | İcra müddəti | Məsul struktur bölməsi | Qeyd |
1 | Filialın gəlirlərinin artırilması haqqında strategiya hazırlamaq | 2018-2022 | Mühasibatlıq, Təsərrüfat şöbəsi | |
2 | Filialın informasiya-kommunikasiya texnologiyaları əsaslı təlim metodologiyasının tələblərinə uyğun infrastrukturun yaradılması, bütün strukturlarının kompyuter avadanlıqları ilə təchiz olunması, professor-müəllim heyəti və hər bir tələbənin internetə rahat çıxışının təmin olunması | 2018-2022 | Təsərrüfat müdiri, Mühasibatlıq, Kompüter mərkəzi. | |
3 | Filialda arxiv işinin gücləndirilməsi və qaydalara ciddi əməl edilməsi | 2018-2022 | Kadrlar və ümumi şöbə, Arxiv müdiri | |
4 | Filialda videomüşahidə sisteminin gücləndirilməsi | 2018-2022 | Təsərrüfat şöbəsi | |
5 | İşçilərin iş qrafikinə ciddi nəzarət mexanizminin təkmilləşdirilməsi | 2018-2022 | Kadrlar və ümumi şöbə | |
6 | Yeni struktura və ştat cədvəlinə görə vahid otaq nömrələnmə və tanıtım löhvəsinin yenilənməsi. | 2018-2022 | Təsərrüfat şöbəsi | |
7 | Bütün müəllimlərin CV-nin kafedralar üzrə veb səhfədə yerləşdirilməsinə nail olunması | 2018-2022 | Kafedralar,Kompüter mərkəzi | |
8 | Hər təqvim ilinin sonunda inzibati və hər tədris ilinin sonunda akademik heyətin ştat cədvəlinin təkmilləşdirilməsi | Müntəzəm | Kadrlar və ümumi şöbə,Mühasibatlıq | |
9 | Filialın maliyyə imkanlarını nəzərə alıb, daha münasıb əmək haqqı ödənişi siyasətini yürütmək | Müntəzəm | Mühasibatlıq | |
10 | Filialın ayrı-ayrı struktur vahidlərinin iş planının hazırlanması və təsdiqi | 2018-2022 | Struktur bölmələri. | |
11 | Əmək intizamını pozanlara intizam tədbirlərinin artırılması | Müntəzəm | Kadrlar və ümumi şöbə. İntizam komissiyası | |
12 | Yeni kampus yaradılması məsələsini müntəzəm nəzarətdə saxlamaq | Müntəzəm | Təsərrüfat şöbəsi | |
13 | Maddi-texniki bazanın gücləndirilməsi | 2018-2022 | Təsərrüfat şöbəsi, Mühasibatlıq | |
14 | Köhnə avadanlıqların tədricən ləğvi və vahid dizayn əsasında auditoriyaların təchiz olunması | 2018-2019 | Təsərrüfat şöbəsi | |
15 | Yeni kompyuter otaqlarının təşkili | 2018-2022 | Təsərrüfat şöbəsi | |
16 | Kitabxananın müasir dövrün tələbələrinə uyğun yenidən dizayn olunması | 2018-2022 | Kitabxana, Təsərrüfat şöbəsi | |
17 | Əməkdaşların xidməti fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi və əmək intizamına nəzarət xidmətinin gücləndirilməsi | Müntəzəm | İntizam komisiyası | |
18 | Filialda təsərrüfat, texniki, iaşə və s. xidmətlərinin müntəzəm təkmilləşdirilməsi | Müntəzəm | Təsərrüfat şöbəsi | |
19 | Filialda sənədləşmə işinin və sənəd dövriyyəsinin təkmilləşdirilməsi üçün qovluq sisteminin yaradılması | 2018-2022 | Kadrlar və ümumi şöbə | |
20 | Ali təhsilin minimum normlarına görə filialın özünütəhlil yoxlama işinin gücləndirilməsi. | 2018-2022 | Tədris və elmi işlər üzrə direktor müavini
Kadrlar və ümumi şöbə |